17 September 2012

Speech Choirs Piala Sultan Mizan Peringkat Negeri 2013

hai hai hai. lama gila kot tak update blog. hari ni aku nak refresh semua yang dah berlaku start daripada aku dah malas nak update blog nih  =,=  terukkss punya orang! (*ayat ckg othman time ajar mathmode. heheh.) 


okayy. this is our speech choirs members. cheerfull right? 
*err. mende aku ni speaking skiping lak. hakhak :p

eh eh.ni first time aku join speech choirs, tapi ni pun tak disengajakan. sebab masa SC punya audition ni, aku main main je atau lagi senang just nak teman kawan kawan aku pergi audition dalam masa yang sama aku nak lari/malas nak pergi koko. then then, masa auditon miss nelly (ckg yg audition kitorang tuh) nak dgr pronounciation english kitorang. dia pun suruh la kitorang sebut macam macam words english. then dia suruh kitorang nyanyi one song. aku pun nyanyi laa lagu twinkle twinkle little star. agaknya tuah lagu tu kot, aku pun dapat masuk SC ni. hehe :)

#tak silap aku laa. kitorang dapat tempat keLIMA. it's okay laa kan. lagi pun sekolah kitorang baru kot. :D

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^