24 December 2013

LIFELESS -.-

haiii haii haiiiiiiiiiii :face71:  k sekarang aku nak story hidup aku yang makin lama tunggang langgang macam kapal karam ni. tapi seriously talk memang langgang habis lah :face59: aku pun tak tahu lah kenapa :120::x: maybe sebab aku kan duduk asrama penuh for two years ni kan. so kebanyakkan aktiviti semua sekolah uruskan then bila duk rumah ni aktiviti sendiri sendiri handle sooooooo hahahahaha memang makan, tidur, facebooking, twittering, youtubing, marathon drama n movie pastu ulang balik hahahaha teruksss :face30:


so bila dah duk rumah bosan bosan ni mula lah terkenang zaman zaman muda dulu hohoho what i means dgn zaman muda tu is zaman time sekolah especially masa kat asrama lah. time ni start teringat lah semua semua benda yang aku pernah buat kat sekolah sama ada jahat ke baik kan. hahaha jahat? errr tipu lah korang tak pernah buat jahat kan. memang tak best lah hidup korang sebagai student kalau tak pernah langgar peraturan sekolah. so benda tu biasa je. maksud aku langgar peraturan yang memang ramai orang buat like bawa phone hehehe :face42: yang ni aku buat sepanjang duk kat sais dan tak pernah kena rampas. rasa cam taiko je wehhh hahaha. then turun lambat g skolah, surau tu biasa lah kan. lagi lagi? kau nak ape? hmm ponteng prep maybe. hahahaha yang ni aku buat time prep petang jelah sebab penat + mengantuk gila. so kalau study pun tak guna sebab tak masuk :face4: hahahaha so apa cerita korang kat asrama? hmm kalau benda happy pulak banyak sangat kot. yang tu tunggu post nanti kay :)

yang ni memang betul hihihi 

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^