29 December 2013

Our Hearts

 
Jangan simpan seseorang dalam hati. Hati itu berbolak balik sifatnya. Simpanlah seseorang dalam doa. Kerana doa tercatat di langit selamanya
assalamualaikum :)

hari ni nak cerita pasal hati kita. yeahhhhh.

so hati kita kena sentiasa bersih. yes. bersih dari segala maksiat dan sebagainya.

dan as we known hati kita ni sentiasa berbolak balik.

aku still ingat ustaz shahmuzir selalu pesan setiap kali tazkirah beliau masa dekat hisamuddin sgbert dulu. beliau pesan suruh baca doa ni:


hahaha rindu nak dengar tazkirah ustaz. hmmm.

so back to the quote kat atas nuuu. kalau nak bercintan ke bercintun ke hape ke kan. *hak korang masing masing*

simpan lah 'dia' dalam doa korang. bukan hati k. hehehehe. *take note*

 hahaha yg ni hiasan semata-mata. tertarik dengan lukisan kak shada ni. comel. btw aku rasa benda ni memang betul. hohoho mcm ada pengalaman je kannnn.


nfarrrrrr.

k pen off. tata. wassalam :)

Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^