01 December 2013

yeahhhh ALHAMDULILLAH dah habis SPM


hahahahaha cehhhh tajuk macam dah freedom sangat lah tu padahal result belum keluar lagi pun. btw hoping for the best lah for SPM result ni hehe :face2:



hmmm so conclusion bagi semua paper tahun ni okay lah. alhamdulillah aku boleh jawab dgn aman walaupun ada certain paper tu mengantuk gila  :face6:  btw paper subject killer mcm bio, phy and chemi ni memang nak pecah kepala aku jawab hahahaah nasib tak terputus urat tengkuk huhhh. yg addmath aku rasa still okay kot maybe sebab dah kemahiran aku pun kat situ kan. benda benda lain aku kureng hahaha lagi satu yg paling aku menyesal adalah paper bm. yelah sape tak menyesal weh keluar soalan sebijik sejibak sama dalam modul terengganu. rugi gila tak baca  :face60:  hmm maybe ada hikmah kot. *think positive* anyway pray for me kay for got 9A+ in SPM


kalau result aku camni memang bahagia lah mama papa hahaha


"Ya ALLAH lembutkan lah hati pemeriksa yg menanda kertas peperiksaan SPM ku ini. Berikanlah aku keputusan yg cemerlang." ameen :D



2 comments:

Unknown said...

untung lah da abes SPM yer kak ^^
semoga akak terus berjaya dalam hidup :)

Unknown said...

haha thanks dik :) insyaAllah ameen,

copyright by izzatihadra. peace ^^