08 March 2014

randomness news #1

assalamualaikum readers.


so the most hot topic / trend for today was the MH370 that missing and lost contact after a few hours its depart from KLIA. lets keep praying for them okay. 

MAY ALLAH BLESS AND SAVE ALL OF THEM.
insyaAllah. ameen :)



so hm sejak kebelakangan ni macam macam berlaku. jerebu. masalah air di negeri Selangor. pasal kes DSAI. dan macam macam lagi.
no comments.
but what can i say just be tough. Allah sedang menguji kita. Allah MAHA ADIL. pasti semua yang berlaku ada hikmahnya.




dan dalam keadaan tengah kecoh kecoh bout all of thats. baru aku perasan yg result SPM akan keluar kurang dua minggu lagi. wow. berdebar tak? serius. aku tak rasa pape. aku kena redha. redha dgn semua yg berlaku. kalau ada rezeki. alhamdulillah. kalau tiada pun alhamdulillah.

kenapa alhamdulillah jugak?

sebab aku pasti. yaa pasti Allah ada perancangan yg lagi bagus untuk diri ini. mungkin rezeki aku bukan sekarang. mungkin nanti. dan mungkin Allah nak aku berusaha lebih lagi. dan jangan lalai dgn duniawi ini.




hm memang lah. kadang kadang kita pun akan rasa macam give up. give up sebab apa yg kita harapkan tak dapat. macam aku jugak lah. UPSR 4A1B. PMR 8A1B. see? i never get straight A's in my exams. hahahaha. sometimes tu aku selalu terfikir.

"hm. memang aku dah ditakdirkan akan ada B kot setiap kali exam besar ni."

pemikiran aku macam immature je cakap macam tu kan. but now aku dah bertekad. hm tak mau nangis nangis lagi. frust lagi tak dapat straight A's. aku kena REDHA.




"YA ALLAH. Berikanlah kami rezeki dan kejayaan di dunia dan akhirat. Berikanlah kami keputusan yg cemerlang di dalam peperiksaan SPM ini." ameen.


so thats all for today.
btw aku change template blog aku ni from blogskin to simple template. seriously i cant remember how to use this simple template. difficult. kekok. hahaha. k lahh.


byebyee darl <3

wassalam.

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^