18 January 2012

malas nak sekolah.huhu


*abaikan orang tu.tapi pentingkan kata-kata tu.huhu=)

hai hai.huyoh.hari ni hari first aku ponteng sekolah.haha.
actually aku malas nak pegi sekolah sebab hari ni ada koko.kena tukar-tukar baju.leceh lohh.=(
so apa lagikan,komplot lah dengan kawan-kawan tak payah datang sekolah.lagipun hari ni belajar dua subject penting je,iaitu sejarah dan bahasa melayu.hoho,bosan.lol
okay.aku baru habis study chemistry bab dua.wah,baru aku tahu betapa susahnya nak study tanpa berguru.huwaa...itu baru chemistry.okay lagi lah kan.tapi kalau add math.peh,pengsan aku.bab satu point dua pun aku dah dizzy.ni kan bab dua.lagi lah kan.
so..i need a teacher to teach me.pleasessss
tu lah.gedik lagi nak study chemistry semua tu sendiri-sendiri.ni lah balasannya.
by the way.kalau aku tak study sendiri-sendiri.nanti bila dekat sekolah yang ada pure sains aku ketinggalan jauh nun dibelakang.lagi lah aku tak nak.hemm

*huhu.comel kan?nak banyak lagi?try cari dekat sini cute kawai photo..
ehem.cari dekat google jelah senangkan.haha.
by the way,thanks la tekan cute kawai photo yang kat atas tu.meannenida chingu.=)
okay.tata.wassalam.


No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^