31 January 2012

sains tulen



assalamualaikum korang.
yeah.akhirnya aku berjaya melanjutkan pelajaran bagi mengambil aliran sains tulen.=)
halah.bukan aku nak pegi mana pun.poyoss aje lebih.padal nak pergi kgjawa je kot.
tapi tak kisah lah.asalkan aku dapat ambil aliran sains tulen sebab kat sekolah aku tak ada aliran sains tulen.yang ada aliran akaunt and perdagangan je.huhu
by the way.esok aku dah start study kat sekolah kgjawa.and hari ni hari last aku ada kat sgbert.sedih.T_T
eh korang.try tekan sini jap testing.amacam?cantik tak.thanks eh.=D
ehem.tu je nak cerita.nanti kalau ada masa i will story about my first time studying pure science subject in my new school.huhu.
okaylah.tata.wassalam.
wish all the best to me okay.=)
ALL IS WELL

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^