20 January 2012

want to be a...


*gambar.hiasan semata-mata.sebab rasa kecewa.
yeah.aku tak dapat pun tawaran SBP and MRSM.
peh,sedihh gila kot.menangis aku tadi.=(
yelah.impian aku dah lah nak pergi mrsm / sbp.tapi dua2 tak dapat.hampeh.
but.kepada kawan-kawanku yang dapat tu.TAHNIAH.aku jeles gila dengan korang semua.harap korang sentiasa berjaya di sana nanti.dan bawa nama baik sekolah kita ni.hehe
and then.nanti jangan lupakan aku yang di sini atau dah pergi mana-mana tu.haha
lagi.tadi aku isi borang rayuan masuk sbp dan mrsm.harap dapat la kan.hem
okay.try click sini guys.dapat sim hotlinkfb free. awesome gilaa kann.haha


Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^