09 February 2014

friendship never end? sigh.


dulu masa kita gaduh gaduh manja gitu. kau pernah cakap :

once we are friends. forever we are friends. zati aku sayang kau. muahhhhhh :*
tapi tu dulu. now everything change. u and me too.

masa akhir form 4 dulu. exited gila aku bila dapat tahu ranking aku 17 dan kau 14.
aku pun mula pasang angan angan "peh weh. harap harap kita sekelas lah tahun depan. hehehe. pastu syera dgn wawa pun sekelas gak. takpun kita berempat sekelas. pehhhhh hehehehe."

aku doa. dan doa aku makbul. yes kita ditempatkan di kelas yg sama. kelas elit 5 ibnu nafis. tapi hanya kau dan aku je. syera kelas jauzi. wawa lak kelas ruysd.

kita sangat exited. berlari selepas daftar asrama nak pergi cop tempat duduk yg paling heaven. tak depan dan penting bawah kipas. tapi hampeh kita tak dapat pun. last last kita duduk bertiga bersama dia.
aku di tepi tingkap. kau tengah. dia disebelah kanan kau.

sejak dari tu aku rasa aku mula dipinggirkan. idk why im feel like that. sorry.
then after our class nak arrange tempat duduk balik. kau cakap "hmm zati. kau duduk dgn dorang eh. kesian 'dia' tak rapat lah dengan dorang."

aku pun duduk lah dgn dorang yg dimaksudkan. my ex classmates time form 4. okay lah sebab aku pun memang rapat dengan dorang gak. kau pulak duduk dengan dia.

makin hari makin ku rasa dipinggirkan. makin dan semakin dipinggirkan. like i hv said. idk why should i feel like this way. i hate my feel :( please forgive me about my feeling babe.

dan makin lama makin renggang hubungan kita. lebih tepat friendship kita. yaaa friendship yg diberi nama "NASI"

aku pula makin rapat dengan orang lain. maybe bcs of my feeling kot. aku rasa kau dah ada kawan baru. tak perlukan aku lagi.

sungguh aku rindukan friendship kita. friendship kita berempat masa form 4. dan friendship berenam sekejap kita masa form 5. rindu. yaaa rindu.


aku rindu semua aktiviti gila gila kita dulu. kita ponteng roll call koko. menyorak bagaikan askar di kelas form 2 sebab hampir terkantoi dgn cikgu rozaidi. kita makan sama sama. stay up sama sama. semua sama sama kalau boleh. aku rindu.

kenapa? kenapa?

ego? atau apa?

aku pun taktaw. but what i can say i really miss u guys :'(




so conclusion. dont be like me guys. u will regret it. trust me.
kbyeeeee. hmmm

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^