23 December 2011

malam yg seram


assalamualaikum.anneyong.
ahh.aku takutt.sebab esok pagi result keluar.
hem,agak2 korang aku dapat bape A eh.straight A ke tak?ntah la.aku sendiri pun tak yakin.bla.bla.bla.=(
hari ni semua budak yang amik result pmr semuanye nak gelabah2.yela,kat fb pun macam2 status pasal result pmr semua ada.sampai member aku cakap naik jemu baca status semua tu.
example macam=wey,esok pakai baju sekolah ke?,esok nak kene datang pukul berapa eh?,esok.esok.esok...bla.bla.bla..
by the way,hem aku tak tahu nak cakap apa,tapi yang pasti aku takut,seram semua ada.rasa macam tak nak tidur je.
hah.dah tak boleh tidur ni apa lagi,main game la.layan korea la.mesej member benda merepek2 la.itu la ini la.haha
aku rasa jantung aku ni macam dah nak tercabut dah.berdegup kencang sangat.peh,aku rasa kalau time ni aku pergi main kat tempat cek jantung kat petrosains tu mesti degup jantung aku paling LAJUU..siap masuk malaysian book of record nanti.haha
tak pun aku pergi klinik sekarang.mesti doktor2 pengsan dengar degup jantung aku ni.betul tak syahinda??haha
*dahdah,merepek je aku ni.tahu la tengah TAKUTT.rilek.rilek.
ouh.esok sekolah aku amik slip result pmr lambat.katanya pukul 2.00ptg sampai pukul 4.30ptg sebab cikgu2 semua ada mesyuarat kat sekolah kampung  jawa.
hoho.so kitorang kalau nak tahu result awal kena lah berkorban sedikit topup untuk sms ke 15888 bagi mendapatkan result kami.tak pun masuk je laman web saps,kat situ pun ada result pmr jugak.
wahaha.harap-harap kami warga samshsb dapat keputusan yang cemerlang la kan.yeah!BATCH 96 TERBAIKK..=)
okay.tu je nak post hari ni.haha.sorry lah ye.banyak sangat post pasal pmr.
*huhu.biarlah.blog aku kan.bukan korang punya blog pun.wekk=P

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^