02 December 2011

bosann!!


assalamualaikum.hai2.dah lama rasa nya tak berblogging.argh,ada kawalan ketat di rumah aku.haha.biarla...
peh.bosan gila kot duduk kat rumah.haha.dalam bosan2 tu dpt duit.haha.sebabnye aku ajar adik aku yang nak upsr tu.sangat2 berbaloi-baloi.=)

 *ha.ni duit yang aku dapat tiap minggu di atas jasa aku ajar adik.haha

dalam bosan2 ni.aku rasa takut,cuak semua ada,sebab terlalu pikirkan result pmr yg akan keluar tak lama lagi.bila?hem,aku tak tahu.tapi yang aku tahu bulan ni.haha.teruk gila.=p
btw,hari tu kan.aku amik exam untuk ukkm untuk masuk mrsm.adoi.agak susah jugak la exam nye.exam math dia,peh,belit2 macam ular wey.pening aku dibuatnye.haha.tapi aku rasa tergugat sebab budak sebelah aku buat exam tu cepat gila.ape lagi,aku pun tak nak mengalah la kan.dia buat laju,aku pun laju jugak la.haha
sekolah mrsm kuala kubu bharu yang aku pegi tu memang lawa.dekat dengan bukit.sejukk.
okeyla.tu je entri yang mewakili minggu ni.cehh.haha.k,anneyong guys!

*aku dengar cerita spm punya gred turun tahun ni.betul ke?wah2.untunglah.harap2 pmr pun turun jugak.amin,amin..

Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^