23 December 2011

result pmr.arab b?



alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah.
yeah!hari ni result dah pun keluar.rasa ringan sikit kepala aku ni.haha=)
tahniahla kepada sekolah tercintaku.21 orang 9A.hebatkan?ni belum campur lagi dengan candidates yang dapat 8A,lagi belambak.haha
tapi kan,aku tak dapat straight A la.ada B satu,arab.sedihh=(.


okay,takpe.mungkin kali ni bukan rezeki aku kan.so,aku tak boleh putus asa sebab semua yang berlaku ada hikmahnya kan=).hehe.spm menantimu lah.
mungkin nanti spm aku dapat straight A ke,siap yang plus punye.haha.siapa tahu kan.hanya ALLAH saja yang tahu.
by the way,walaupun dapat lapan je.tapi my mom janji nak beli jugak lappy.wah2,gembiranya.haha.rezeki jangan ditolak,alhamdulillah.
heh.congratulation la kepada semua candidates pmr yang dapat straight A.yang tak dapat straight macam aku ni,USAHA LAGI!!kali ni gagal,tak semestinya esok kita gagal.kadang2 kita boleh jadi lagi HEBAT dari mereka yang lulus tu.=)
okay.batch96 memang terbaikk.paling cemerlang daripada empat tahun yang lepas.so,kita mesti kena kekalkan kecemerlangan kita ni sepanjang zaman.wahaha.
k,tata.anneyong.wassalam~

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^