30 December 2011

online malam-malam.

hai2.rasa bosan sangat-sangat online malam-malam buta macam ni.eh,malam?silap,pagi-pagi buta la.
ish.semua kawan-kawan kat facebook sibuk duk layan main game.aku ni dah lah tak minat layan-layan game ni.takut nanti addicted pulak.lepas tu tak boleh stop main nanti..haha
example:yang girl busy dengan sims social and baking life lah,itu lah.and yang boy pulak busy dengan uberstrike diorang tu.*itu apa yang kawan-kawan aku famous main sekarang.tapi tak tahu lah kalau-kalau diorang ada layan game lain kan.hehe*
so,untuk mengelakkan aku sibuk duk layan game macam kawan-kawan aku tu.aku pun apa lagi,edit-edit la blog ni bagi lawa sikit.hhaha.

okay,sekarang nak cerita pasal drama tentang dhia yang tadi baru habis tayang kat tv3.huhu,sedih lah episode last nya.
kesian dekat dhia sebab menghidap kanser pangkal rahim.hem,tapi takpe sebab akhirnya zikir tu sedar yang mommy dia tu yang salah dan dhia tu benar.haha.tapi penghujung ceritanya agak romantik,sebab zikir meninggal sama-sama dengan dhia.disebabkan zikir tu tiba-tiba je diserang angin ahmar.=)
okay.masa tengah layan tentang dhia ni,tiba-tiba ayah aku cakap psal penyakit angin ahmar atau lebih dikenali dalam bahasa inggeris sebagai stroke.ayah aku cakap orang yang menghidap penyakit angin ahmar ni sebenarnya terkena angin jin.huh,lebih kurang macam tu lah apa yang ayah aku explain.
actually,aku baru tahu pasal penyakit ni.okay=).hari ni dapat belajar benda baru.syokk.thanks daddy.

okay.lepas tu,malam tadi aku sambung tengok cerita 3 idiots.
trimas la dekat inda dan jugak mamat sorang ni faris.tak sia-sia aku layan korang hari tu tanya-tanya aku pasal tarikh cerita tu.kalau tak mesti aku dah terlepas tengok.dah la ada amirr khan.hhaha=)
yeah.cerita ni seronok sebab cerita ni mengisahkan pasal tiga orang kawan baik yang amat mementingkan persahabatan.dan aku paling-paling tak boleh tahan gelaklah masa anak kakak pia tu tendang muka ranchord sebab dia sebut all is well.
okay.tengok cerita ni dapat banyak pengajaran.contoh macam kita tak boleh berlumba-lumba dalam keadaan tertekan untuk mendapatkan kejayaan.sebaliknya kita perlu relaks dan belajar dengan cara kita sendiri.lepas tu,kita kena yakin dengan diri sendiri.macam dalam cerita ni,diorang sebut all is well sebab nak dapatkan keyakinan.=)
*peh.panjangnya aku membebel hari ni.okayyl,stop sampai sini je la.kang korang penat and fedup pulak nak baca post ni panjang-panjang.haha.k,wassalam.see you soon.=)
ALL IS WELL.=D

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^