13 December 2011

next week...


kementerian pelajaran malaysia (KPM) telah menetapkan tarikh pengeluaran keputusan peperiksaan PMR jatuh pada 22/12/2011 . Sila sebarkan mesej ni kepada calon PMR . #10days from now :') Wish me luck yeahh :*



wow.tekejut beruk aku baca mesej ni (yang kat ats tu)..ah.22/12/2011 pulak.seram wey.
haha.sori lah.minggu ni asik buat entry pasal result pmr je,mesti bosan kan??
lantak lah.yang penting aku sekarang tengah cuak ni =(.
macam2 kemungkinan yang akan berlaku sedang aku pikirkan.
maklumlah,kita kena sediakan payung sebelum hujan kan.haha.pelik la aku ni.awkward.
arghhh.sepatutnya sekarang aku perlu tenang and bertawakal.serahkan semuanya pada takdir.betul tak?
yes that's right!!
okey.kalau macam tu,aku nak buat azam baru.huh.buat solat hajat tiap2 hari,mudah-mudahan aku mendapat ketenangan hati dan jiwa serta mendapat keputusan yang baik dalam pmr.amiinnn..

*sepatutnya muka aku mesti happy sebab result dah nak keluar.ni tak masam mencuka-cuka.yeah,smile!!doakan aku dapat keputusan yang cemerlang.
Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^