09 December 2011

seram sejuk menantimu!


arghh.hari-hari dalam keadaan resah gelisah.kenapa2?sebab tunggu keputusan pmr keluar la.


ah.kau membebankan kepala otakku la.takut,cuak,seram semua ada.sampai terbawa-bawa ke mimpi.
haha.ada ke hari tu aku boleh pulak mimpi aku and dua orang kawan aku tak dapat straight A.
peh.cuak kot.kalau aku yang tak dapat tak ape,sebab aku memang tak target straight pun,sebab2 aku tak pandai english.haha.aku malas nak target banyak2,takut tak tercapai la pulak.pastu nanti kecewa lama-lama.
okay2.abaikan..by the way,bila result nak keluar ni?ada orang2 cakap 21 haribulan ni.ada jugak yang cakap 27 haribulan ni.
ntah la.aku pun tak tahu bila.tapi yang pasti aku akan ambik jugak result tu.haha
tawakal jelah eh.tapi takut jugak.ish.ape aku ni.takut-takut pulak.bukan ape pun.result je kot.haha

*em.kalu boleh,aku nak dapat A+!!
haha.pmr mana ada A+ wey.angan-angan taik kambing je aku ni.study pun malas.ada harapan nak dapat A+...blah la wey.
doakan aku  berjaya dalam PMR nanti ya.amiiinn..
mana la tahu doa korang makbul,tiba-tiba aku dapat straight A ke.haha

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^