18 November 2011

bola.malaysia menang!



yes.ampang banjir.wek2..
ish.haha.malam tadi malaysia menang lawan ngn indonesia.1-0.haha.malaysia winner.indon...hahak
tapi malam tadi sedih wan zaharul tak main sampai habis disebabkan kecederaan.yelah,ada pemain indon pegi bentes dia..huhu.-,- sedih.btw,nasib baik dia digantikan dgn sharul azwari kot.and sharul tu jaringkan gol 1..tp dia kesian sebab dia byk kali menyerang and lagi sipi2 je nak gol,tp suma tak masuk.haha.btw,tahniah buat khairul fahmi che mat sebab dia dpt tangkap suma bola yg indon nak gol kan.*adik aku cakap fahmi guna gam macam spiderman.tu pasal hebat.haha.adik.adik.
tapikan.tapikan.cuak gila lah time badrol bakhtiar tercedera tu.yelah,nanti lau dia keluar sape nak jadi kapten kan.nasib baik dia tak teruk sangat so tak keluar lah.haha.tak sabar nak tengok malaysia lawan myanmar esok.peh,awal gila kan.baru main.main lagi.tp myanmar la best.sebab dapat rehat lama.ngee~

*aku dah terpengaruh dengan adik aku.danial and huzaifah.tu pasal nama2 pemain bola pun kadang2 aku terhafal.haha.kuat betul pengaruh diorang...
semoga malaysia winner lg and wan zaharul dpt main utk game esok.hehe.
Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^