11 November 2011

okeyh.layan k-drama jom.

hari ni aku tak datang skolah lg.ponteng lg.hahaha.dasar pemalas betul.senanye tak datang skolah ni nak mengelakkan kena denda dgn cikgu.yela,semalam aku lari ngn kwn2 dari nyanyi lagu arab dkt dewan makan.cikgu ckp sape yg tak join nanti kena wat report la,camtu.haha.tp lagu nye best gak.lawak pun ada.lagunya ikut rentak lagu pencinta wanita yg irwansyah nyanyi tu.hahak.okey,back to the topic.hari ni aku nak tengok drama korea yg aku tengok tergendala tu.nak abiskan kalau boleh lah.antra ceritanya adlh.jeng jeng jeng.

you are beautiful.

heartstrings.

winter sonata.(ulangan)

city hunter.

*okeyh tu aje.harap semua berjalan lancar.

Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^