17 November 2011

upsr??



haha.tajuk takde kene mengena dgn gambar.wohhoo.
jeles gila tengok budak2 darjah enam yg dpt 5A or straight A hari ni.tahniah la korang berjaya.
bila diorang dpt 5A tu.aku teringat plak result upsr aku dulu yg cuma dpt 4A1B.sedih.siap nangis kat dewan sekolah sebab takut mak aku marah.yelah,tak dpt 5A kan.tp alhamdulillah skolah agama mumtaz.dan disebabakan aku dpt 4A je.mak aku tak nak belikan aku handphone baru.so aku dpt handphone secondhand yg buruk + edisi lame.haha.kesian betul aku.dan handphone tu pun aku guna sampai sekarang.and sekarang aku berazam nak dpt 9A pulak tuk dpt handphone baru.wahaha.tp tu pun kalau dpt la.korang doa2kan la ye.hehe..
*btw.mak aku cakap kalau dpt 9A.aku hanya akn diberi ganjaran laptop/ipad n duit rm2000.duit tu masuk bank bukan aku yg simpan or pegang.hum.bersyukur jelah.mak aku ckp lg,,handphone tak payah sebab nnti aku masuk sekolah asrama bukan guna pun lgpun aku still sekolah.arghhh!!!aku nak handphone baru jugak...(memberontak)

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^