16 November 2011

jamuan kelasku.

okeyyh..arini baru ada feel nak menulis entry ni.haha.sungguh pemalas benar aku ni..=)
wah.minggu ni aku sgt2 la buzy.*cover je.senanye tak pun.;p
em.buzy lah.sebabnye pasal jamuan kelas.pening aku nak pikir ow.nak pegi naik ape.tp nasib baik la ada sorang kwn aku tu yaya dia nak tompangkan.sungguh bersyukur.selesai masalah.btw,ni semua salah makcik pizza hut klang tu.byk songeh.tak bg kitorang booking tuk jamuan.alsan dia 'aircond rosak n kitorang ramai nnti tak selesa'.hem,apetah makcik tu.takpe2,nasib baik kitorang sabar je.*over.bkn aku yg pegi booking tp atul.=)
so,conclusionnye.kitorang pun terpaksa buat jamuan dkt pizza hut jusco bukit raja.jauh tu..fulamakk.haha.

*ha.ni jusco bukit raja yg jauh tu..kecik je tak besa mcm jusco bukit tinngi.haha

*okeyy.yang ni pulak restoran pizza nye.


Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^