19 November 2011

mat luthfi??


anneyong chingu.harini minat aku dah bertambah satu.ape dia?korang baca jelah entry ni,nanti mesti korang tahu.haha
ha.lawak gila buka video mat luthfi ni.macam orang gila aku jadinya.btw,dia pandai buat orang gelak.and aku rasa sume yg dia cuba sampaikan tu betul.walaupun dia ni dlm kategori orang2 yg pandai tp dia still pandai berhibur and aku rasa dia ni ada cara tersendiri.haha.muka dah la mcm korea.belajar dekat perht pulak tu.wah2.ahakz...
eh.korang try la bukak.best!em.mungkin aku ketinggalan.tapi takpe janji aku tahu sudah.haha

ni salah satu video dia yg buat aku gelak.:

*haha.lawak.dia ni boleh jd artis owh.k-malaysian pop..

sejak bila pulak aku minat matluthfi90 ni.haha.jawapannya : semalam.lepas aku bukak blog affam ..and adik aku sibuk suruh bukak.so aku pun tengoklah kan.btw.memang terbaik.
Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^