22 November 2011

malaysia juara!!


wow.harimau baham garuda!!!
 yes2!!alhamdulillah.malaysia juara jugak akhirnya walaupun masa minit ke-5 tu indon dah buat 1 gol.hehe.terbaik lah gol asrarudin putra masa minit ke-38 kot.tanduk bawah tu.smart aje.hakhak.tapi aku tabik lah kat muslim,mahali dgn fazli.diorang banyak tolong fahmi keluarkan bola..pertahanan diorang memang mantap.!! 
 haha.rumah aku dah macam nak pecah je.bila sepak penalti yg terakhir dr badrol bakhtiar tu gol.semua orang jerit-jerit.termasuklah aku.hehe.but aku suka gila kat sepak penalti mahali jasuli.peh,muka dia selamba je sebab nak bagi penjaga gol indon tu keliru.smart!!
btw.semoga berjaya malaysia untuk perlawanan sukan olimpik esok lawan dengan syria.peh,tak sabar nak tengok.wahaha.minggu bola!!
Post a Comment
copyright by izzatihadra. peace ^^