06 January 2014

from the deepest of my heart.

hehe. baru khatam ini movie untuk kali entah yg ke berapa. haha.
im twilighter maybe. he said. whose he? lu pikir lah sendiri.

hah. yg ni lak dah lama khatam. serius. sebt gila kot. handsome lee min ho. aku syor kan tgk episod satu time dia surfing. fuh fuh. park shin hye opun cumeellll aje aje. hehehe.

sekarang aku tengok drama yg ni. best. tapi takleh lawan the heirs lah wehhh T_T

semua yg di atas. 
*tajuk tarak kena mengena. harap maklum*

back to the topic. yeahhh ;)

wuuuuuuu T_T seriously im feeling down when i know that my friends was studied at universiti now.


huh. im feel like im too stupid. hahahahaha errr -.-

but maybe my rezeki tak sampai lagi. so think positive. 


ceh. btw aku bercadang pasni nak apply scholarship mara cause bila aku baca blog akak abang yg tgh study di uni ni. mereka ckp mara lag senang nak dpt drpd JPA. so mara lah kan.


JPA ni katanya strict sgt lah. bcz kalau sekali JPA tolak. dia akn tolak mara sekali. camtu kan? ke salah?


hahaha. then for upu nanti. aku nak apply:

  • asasi kat uitm (yg ni mama suruh. aku laksanakan je lah hihihi)
  • ukm. medic. (yg ni kalau bio aku A. kalau tak aku apply engineering kot. hehhh)
  • utm. chemical engineering. (u yg memang aku nak. actually nak utp. tp utp ipts. tertonggeng parents nak bayar nanti)
  • um. kot kot. mybe medic. hahaha
  • upm. 
hahaha. eh? actually aku tak pasti lagi. just terfikir fikir je ni. masih keliru nak pilih kos apa.

and setiap kali mama tanya. aku akan jawab. "based on result lah. kalau bio a. ati amik bio. kalau tak. engineering kot."

k. btw goodluck for those yg g study utp. n daftar 11hb ni. belajar rajin rajin. ada rezeki i will follow uollls. hahaha.
just go on with the flow. yeahhhh. insyaAllah ada rezeki tak ke mana kan? :biggrin:

-the honest of me-

-pray for my success 9A+ SPM-

-semoga NUR IZZATI  mencapai semua kejayaan yg beliau inginkan dunia dan akhirat. ameeennn. :) -

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^