20 January 2014

Weirdo Monday

holla. haha. actually hari ni memang hari yg paling pelik bagi aku. err. bukan hari yg pelik. tapi peristiwa hari ni. hmmmmmm -,-


okay. haa. facebook ni first yg buat aku rasa pelik. heheheheh for the first time tahun ni lah kan. punya hari hari aku online tarak sapa sapa pun tegur gua. tetiba hari ni. fuhhhhhhhhh. berderet deret. apahal?
dari petang tadi lagi kot. memang pelik. hahahahahaha. k yg ni tak pelik sangat kot bg uollsss. tp bg aku memang yaaaaaaaaaaaa -_-

ya and yaaa. memang peliksssss. lagi lagi bila one of them chat dgn gua. errr okay meh aku cerita. dulu dia ni aku dgn member menber aku suka kacau dia. tapi dia tak pernah layan. even kitorang sekelas masa form 2 sampai lah form 4. then bila kami mesej dia pun jarang lah dia nak layan. tetiba tup tup hari ni aku dpt chat dari dia. aku macam tak percaya je. fuhhhhhhhhhhhhhhh ini mimpi ka?  paling tak boleh blah nya. dia chat dgn aku mcm selama ni aku memang kamceng dgn dia kat skola dulu. padahal bertegur sapa pun tak pernah k. ber chat dkt fb pun tak pernah lagi. this is the first time u know. hahaha weirdo. 



actually dia tu crush aku masa form 3 dolu dolu. tu pasal lah aku teramat amat pelikss dgn perangai pendiam dia yg sudah bertukar menjadi lain maybe. hahaha nasib no hard feeling now toward him and the other guys. yeah focus on my study babe. but what i can say those pic yg kat atas tu my feeling setiap kali hmm yelah kan. even budak tu kita tak suka pun. tapi kalau dah kena ejek ejek padan padankan dgn kengkawan pun sama jelah situasinya. aku yakin korang pun pernah kena macam ni kan? kan? kan? tipulah kalau tak pernah :P

btw kan. kalau korang perasan lah. sekarang malaysia makin sejuk. pelik jugak. tapi ni semua ketentuan Allah. so semua ada hikmah kan. 

thats all. byebye darl :)

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^