31 January 2014

wordless friday

theweeklypay?
ahhhhh macam pfffftttt je.


please. kan dah bagi warning. "no ads here" dont u understand it?
aku tahu kau nak buat duit. yelah sape tak nak duit kan? budak kecik umur 3 tahun yg pun nak duit kan.
tapi cuba guna otak hang sikit. berkat ke rezeki mu tu kalu gitu gak. memey lah mu mungkin oyak gini "caro gapo aku janji aku buleh pitih" hahaha memang macam pffft.

TBH lah kan :
aku pun ada gak join benda benda macam thweeklypay tu tapi takda lah sampai terdesak sangat.

aku pun tanam anggur gak. tak kerja kerja.

aku pun nak duit jugak. tapi......

hm. kan tak pasal pasal ada entry khas untuk awak. special for you :)

please k please. jangan buat lagi. cuba untuk berubah.


btw sorry. sangat stress hari ni. yelah dengan masalah masalah EXIT lagi.
haih harap semua problem will be solve.
and to thats human that spreading the rumours about EXITers.
please clear that rumours. be sorry lah dekat mereka.
tak pasal pasal lak. please respect ur ex-SENIORS ni kay.


k thats all. 
chawwww tata darl :)

No comments:

copyright by izzatihadra. peace ^^